FANDOM

Anna Dereszowska (ur. 7 stycznia 1981 w Mikołowie) – polska aktorka teatralno-musicalowa, a także filmowa oraz wokalistka. Na stałe związana z teatrem muzycznym Studio Buffo w Warszawie.

Biografia

Jest córką Krzysztofa Dereszowskiego i Dagmary Kufiety. W 1999 ukończyła Prywatne Studium Muzyczne w Mikołowie pod patronatem ISME w klasie fortepianu. Jest też absolwentką III Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Katowicach. W 2003 ukończyła Akademię Teatralną w Warszawie.

Od 2003 jest aktorką Teatru Dramatycznego w Warszawie, współpracuje także z warszawskimi teatrami Studio Buffo i Teatr Syrena. Występuje w popularnych serialach telewizyjnych np. Złotopolscy, Glina, Tango z aniołem, Klub szalonych dziewic, Prawo Agaty, Przyjaciółki. Jej debiut teatralny to rola Marii Antonownej w Rewizorze Mikołaja Gogola w reż. Andrzeja Domalika na scenie Teatru Dramatycznego w Warszawie 14 września 2002 roku. Wystąpiła w teledyskach grupy De Mono – „Siedem dni”, „Patrzę w Ciebie”, „Listy wiatrem unoszone” i „Jednym zdaniem” oraz w teledysku grupy Buldog „Elita”. W 2010 roku wygrała Złoty Samowar na Festiwalu Piosenki Rosyjskiej w Zielonej Górze, za wykonanie utworu „Aktrisa”. Rok później, nakładem EMI Music Poland, wydała debiutancką płytę Już nie zapomnisz mnie.

Życie prywatne

Była związana z aktorem Piotrem Grabowskim. 30 kwietnia 2008 roku urodziło się dziecko pary, córka Lena. Na początku sierpnia 2015 aktorka urodziła syna Maksa, którego ojcem jest fotograf Daniel Duniak.

W programie

Odcinek pierwszy

Występ Anny Dereszowskiej w pierwszym odcinku
Występ Występujący jako Piosenka Punktacja Łącznie Miejsce
Paweł Królikowski Katarzyna Skrzynecka Bartłomiej Kasprzykowski Małgorzata Walewska Bonus (Uczestnicy)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki